neděle 24. května 2015

Grů Figaro Fergas I.


Jméno: Grů
Druh: Skinny morče

Grů se narodil 25.3.2015 v chovatelské stanici Ráj morčat a ke mně se dostal 16.5.2015 na mé narozeninové oslavě.

Jméno Grů dostal, protože se tak jmenuje hlavní hrdina Já padouch (jména ježků jsou podle tří dívek v jeho péči).

Myslela jsem si, že morčata nejsou moc přítulné stvoření, takže jsem celkem překvapená, že se chce tak moc mazlit. Většinou tímto strávíme hodinu, kdy ho hladím, on mě olizuje a něžně okousává ruce, pak seskočí, proběhne se, jako gentleman se vyčůrá jinde než na mě a znovu se vrátí, aby se mohl pomazlit.

Update:
Grů byl věčný mazel a nejlepší parťák, kterého jsem mohla mít. Miloval jídlo, miloval pohyb a miloval mazlení. Často mě olizoval a okusoval, rád spal vedle mě, mezitím co jsem se učila nebo plnila práci na notebooku.
Bohužel začal mít problém s nadýmáním, které se nelepšilo ani po úpravě jídelníčku a dlouhé léčbě. Odešel v mém náručí v čekárně u veterináře, při jednom z akutních výjezdů kvůli jeho zdravotnímu stavu.





1 komentář:

  1. No, druhy pokus.
    Psala jsem ze morcatka spii:D ale jde to videt az s vekem:D:)
    My ted mame sedmilete morcatko,asi seste v poradi, a to uz spinka vetsinu dne,uz je to babicka:)
    Jinak mazlíci jsou jak které morčátka no,z domácího odchovu je to vždy lepší, jedno jsme zkusili ze zveráku a to si nikdy na mazlení nazvyklo.Vzali jsme si asi nějakýho otloukánka, kterej měl strach ze všeho a nikdy jsme to nezvladli nějak překonat.Teď sdílí klec s babičkou a je to fajn. Babka furt spí nebo papá, projde se, strašpytlíka neobtěžuje, takže tak.Jsem ráda že máš z morčátka radost:) Jsou to ňuňánci:)

    OdpovědětVymazat